środa, 27 stycznia 2010

Idzie luty, filcuj buty!

Zbieram się z wystawieniem kalendarium spotkań na Luty, zgodnie z sugestiami zapowiadam rękawiczki, kapcie i może nawet kapelusik jaki, bo zdaje się, że jeszcze się przydadzą. Uwielbiam taką zimę, kocham śnieg, ale muszę przyznać, że dostaliśmy w kość. Wczoraj zepsuł się nam kocioł i po dogrzaniu się gazem osiągnęliśmy 12 stopni, bo rano było 8:)
Wełenka okazała się niezawodna w tym przypadku, mam jeszcze spory worek z owieczek z Kukówki, którą to wełenką wypchałam szpary w oknie łazienkowym, a właściwie otuliłam całe okno gdzie hulał wiatr.
Wieczorem Rafałowi udało się napalić w naszym piecu kaflowym, co przypomniało nam o czasach gdy nie mieliśmy kaloryferów… też było -18 na dworze. Nigdy bym nie przypuszczała, że moje rękawiczki przydadzą się tak bardzo, szczególnie, że są bez palczaste. Mogłam w nich swobodnie wykonywać domowe zajęcia. Teraz przyszło mi do głowy, że mogą się również sprawdzać, w zimnym biurze, dla „sekretarki-artystki”;)


Popełniłam także kolejna czapę i myślę, że powoli witam się z gąską:) Ten model w sensie artystycznym może jest mniej ciekawy niż poprzedni, ale jeśli chodzi o technikę, jestem z siebie nawet prawie zadowolona. Tym bardziej, że czapa jest z polskiej wełny!





Jak zwykle po lewej stronie w zakładkach znajdziecie tematy spotkań, pierwsza osoba zapisana na dane spotkanie, zaproponuje termin a reszta, będzie się już musiała dostosować.
Na 29 planowane są co prawda głównie kolczyki, ale możemy to połączyć ogólnie z metoda na sucho jeśli zbierze się cała grupa, są jeszcze miejsca.

A na koniec myślę, że miła wiadomość, otóż zamawiam w hurtowni większą ilość wełny „merynos”, takiej dość delikatnej o 24 mikronach w kolorze naturalnym. Normalnie płacę za nią nawet do 11 zł za 50g i mam tego dość!
Jeśli ktoś ma ochotę zamówić, to oferuję 4zł za 50g

2 komentarze:

  1. Felicitaciones son lindisimos tus diseños !!!
    I love felting !!
    Saludos desde Argentina !!!
    Belen
    AMALANA FELT

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozumiałam Salutos:) Salutos to you to!:) I love felting and argentina and argentino tango!
    Thank you for you note, whatever you wrote;) Some day I will go to Argentina to dance and felting and to lern some more spanish.

    OdpowiedzUsuń